Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

středa 11. srpna 2010

DEN 23.-26.
Nebylo připojení k netu,fotodědek vypověděl asi natrvalo službu.
Dneska jsme opět vyrazili na houby.Nasbírali jsme za 3 hodiny 2 plný koše-podubáky,křemenáče,babky,masáky a 160kusů pravých hřibů.
Dvě hodiny jsem ty houby čistila,kopu obalila na řízky,hromadu zamrazila,malý hříbky připravila na zítra pod maso a zbytek vezem tchýňce,aby je usušila...

A k završení supr dne jedna super zpráva-můj Canonek je po reklamaci připravený na prodejně k vyzvednutí...Hned zítra ráno pro něj vyrazim a celý den ho od oka neodlepim :o)

Dneska ještě fotky z mobilu,ale zítra mi nastane pré...


Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.