Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

sobota 14. srpna 2010

DEN 28.
Bavily jsme se na diskuzi na MMB o focení makra obráceným objektivem.Všeho se chytnu a hned to musim vyzkoušet.Přiložila jsem ke Kanonkovi milovanou 50ku a jakštakš zaostřila a cvakla...Tak tady je můj pokus-je to bohužel rozmazaný a focený s bleskem.Co bych taky chtěla za umění při focení v bytě,při zatažený bouřkový obloze,při igelitu na okně,při lešení před barákem a k dovršení všeho je na lešení tmavě modrá síť...????????
No ale nebudu to okecávat-to rozmazání nazvu uměleckým záměrem!!! :o))

První fotka je s obráceným objektivem a druhá už je klasika z minimální zaostřovací vzdálenosti..Fotky jsou originál,jak vylezly z paměťový karty...A mmch.-aby s tim nebylo tolik práce,tak jsem si objednala reverzní kroužek...
Vojtíšek-ten nejlepší chlap v mým životě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.