Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

neděle 3. října 2010

DEN 77.
Zkoušela jsem fotit s odraznou deskou-teda polystyrenovou deskou potaženou alobalem...Mám splněný domácí úkol do kurzu Základy portrétní fotografiea úplně bych zapoměla-včera jsem si udělala radost a koupila si knížku.Už se těšim,až si nějaký ten experiment s foťákem udělám....



DEN 76.

Další čepka na focení mimislečny...Tadle ale půjde do světa k Lucce..

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.