Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

pátek 3. prosince 2010

DEN 136.
Strašně se mi na fotkách líbí světla,co vypadají jako hvězdy.Vždycky jsem si myslela,že to já bez filtru neudělám.Ale jde to-v chytrý knížce jsem si přečetla,jak na to a zkusila jsem to na venkovních světýlkách.Neni to nic těžkýho a nestojí to ani korunu :o)
Je k tomu potřeba pevný podklad-stativ,foťák nastavený na prioritu clony-clonu na 18.Čas si foťák dopočítá sám :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.