Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

čtvrtek 16. prosince 2010

DEN 149.
Martin dělal "12" tak jsme se mu vypravili naproti.
Od neděle nepřetržitě sněží,všude hromady sněhu,že už ho neni ani kam uklízet.
Chtěla jsem si nafotit tu atmošku.ISO 1600 a tuny sněhu...V tmavým průchodu jsem to vzdala a zapla blesk :o))
A doma se dokola omlouvala mazlíkovi-čti fotoaparát,že jsem ho vystavila mrazu a sněhu...Omlouvám se,už se to nebude opakovat-SLIBUJI!!!!!!

1 komentář:

  1. Míšo super. Já chci taky takovou nadílku, úplně z ní mrazí. U nás uctýhodné dva trvanlivé cm sněhu. Je -13.
    A ta poslední je krásná, úžasná, šťastné dítě :-)

    OdpovědětVymazat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.