Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

pondělí 18. dubna 2011

DEN 271.
Dneska jsem si koupila lomikámen a při jeho sázení jsem na lilii záhlídla  inflangranti breberky....Letěla jsem jak šílená pro foťák ,zaklekla u objektu,zabořila hlavu do koberce z kytek a  cvakala...A najednou mě něco na  bradě  zabolelo...No bodejt by ne-vrazila sem  tu mojí palici do cesty zrzavým mravencům...
Hold pro fotku se musí trpět...

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.