Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

středa 15. června 2011

NOVÝ ČLEN RODINY

DEN  327.
Dneska jsme si domu přinesli novýho člena rodiny-potkaní slečnu ...
První jméno,který mě napadlo byl  Jack-vzhledem k tomu,že už 14dní máme morčecí mimino  Montyho.Neprošlo  mi to.
Další jméno navrhl můj muž-Jasmína.Dětem to ale nešlo nějak přes rty.
A nakonec to správný našel Vojta...

SEZNAMTE SE,JMENUJI SE KAROLÍNKA

Toto jsou její první fotky-zatim je vystresovaná,bojíme se jí pustit z ruky,tak fotky jen z klece.

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.