Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

neděle 12. června 2011

SVATBA MÍRA A MÍŠA

DEN 325.
Dneska jsem byla  jako host na svatbě bratrance z 5.kolene:o))
Jako fotící host jsem si to užila-bez stresu,bez nervů...
Obřad v kostele-nádhera,romantika...
Zde pokus o HDR úpravu:o)

Takže zde  pár dokumentárních fotek... Jako  host jsem neměla privilegium být u centra dění,tak jsem se držela stranou...Fotky jsou tedy jen čistě dokumentačního rázu do rodinného alba...

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.