Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

sobota 28. ledna 2012

ZKOUŠKA REŽIMU MĚŘENÍ

Režim měření jsem bohužel ještě nepochopila.Dnes jsem zkusila nastavit 2 a výsledek je sám za sebe mluvící.Rozdíl je patrný u času rychlosti závěrky a tim i plynoucí světelnosti scény.

POMĚROVÉ MĚŘENÍ
Univerzální režim vhodný pro objekty a portréty v protisvětle.Fotoaparát nastaví expozici automaticky tak,aby odpovídala fotografované scéně.


ČÁSTEČNÉ MĚŘENÍ
Tento režim je efektivní v případě,že pozadí je v důsledku protisvětla apod.výrazně jasnější než fotografovaný objekt.Oblast částečného měření pokrývá přibližně 6,5% plochy hledáčku,a to v jeho středu


Expozimetr jsem držela na nule..Asi to budu muset hlouběji prozkoumat a přijít tomu na kloub:o)
A ještě dodatek-jsou to jenom rychlocvaky,takže kompo a výběr scény je úplně mimo :DD

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.