Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

pondělí 15. července 2013

Dohánim resty...krapet nestíhám...ještě jsem 2týdny ve skluzu....ale já to napravim,musim!!!!

TÝDEN 18.
 Pohoda,klídek,tabáček... "červená" knihovna a pitný režim.......



TÝDEN 25.
 Z jedné propršené,ale veselé svatby-balonky s přáním...
Kéž se alespon 95% přání vyplní!!!!






TÝDEN 26.
Oblíbený outfit?
Ve 4 letech si diktovat si co si na sebe veme-a její nejmilejší kombinace?Co nejšílenější,nejblyžštivější čelenka,korále a pestrobarevný šaty.....Její srdíčko plesá a já mám někdy chut dělat,že jí neznám







TÝDEN 28.
 Nálet na krásu,aneb lítající mravenci opět v akci.........


TÝDEN 29.
Každoroční rituál-výlet do plzeňský zoo...
Každoroční rituál-výlet do zoo ve vedrech ...
Každoroční rituál-fotka s africkou domorodkyní ...



 


Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.