Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

úterý 3. prosince 2013

8.prosinec
 Všechno jednou končí-a to i tento víkend...Na závěr super dní,super "třešínka na dortu "... 

7.prosinec
 Co napsat??? Holky děkuju!!! Byl to skvělý den,koutky mi pořád cukají...
Báječná společnost,báječný den,užila jsem si to...


6.prosinec
 Foukalo,hodně foukalo... Ale i přes nepřízeň počasí jsem si neodepřela návštěvu pražské zoologické zahrady...Měla jsem dilema-kterou fotku...Nakonec zvítězilo gorilí mimino-kluk Nuru...Je to skoro rok co se narodil a já měla možnost ho aspon pár desítek minut pozorovat...V klidu,v pohodě,bez lidí..


5.prosinec
Našla jsem anděla.........

4.prosinec
Dnes je todle jediná hvězda,kterou jsem mohla vidět...Nebe zatažený a sníh nás začal zasypávat.....
Mmch.-objednaný bylo jiný počasí,vážně....



3.prosinec



2.prosinec

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.