Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

neděle 15. prosince 2013

ZIMNÍ ZOO

Jak řekla jedna moje známá-Je taková zima,že by i železný opici namrzly gule. Ovšem mě zima ani orkán Xaver nezastavili před procházkou po zimní  zoo.
Jednu velikou,nepřekonatelnou výhodu to  má-minimum lidí...Ovšem ze zimního období plyne i nevýhoda-minimum zvířat :)Jejich teplo,pelíšek a spánek jsem jim v tom větrným odpoledni upřímně záviděla
 Žirafy-ty nádherný tvorové s úžasnýma očima,řasama až do nebe-tak ty mi dopřály skvělou hodinu,kdy jsem  na nic nemyslela,jen se kochala tou ladností a noblesou...
Gorily byly po obědě,spokojeně odpočívaly-jen junior se je snažil vyprovokovat k aktivitě. Schytal to od mámy lehkým pohlavkem.Richard se ukázal na chvíli,pak se schoval do nejtemnějšího kouta,kde i ISO 6400 bylo málo :)
Pak jsem se vrátila do reality-spodní část zoo je ještě  z části zavřená.Červnovou povodeň živě připomínají oprýskaný zdi,zničené dřevěné chodníčky,fotografie a v neposlední řadě i stožáry,na kterých je vyznačená výška,do které voda vystoupala.Pavilon s tygrama a terárkama je stále nepřístupný,pavilon s gaviály otevřeli teprve na konci listopadu... Upřímně-člověka z toho až mrazí...


















Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.