Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

sobota 22. prosince 2012

WOL-TÝDEN ČTVRTÝ

ČTVRTÝ TÝDEN

1.sněží!!!!  2.ani nám se nemoci nevyhli  3.los spaghettinos  4.krmení pro jarábáky  5. autoportrét  6.nákup  7.poslední pečení  8.pusinky jak malované  9.nádherná zpráva-pražská gorila Kijivu porodila


1.domácí,od babičky  2.prší....celý den  3.jablíčková hvězda  4.prostě vegáč  5.nezbytný bytový doplněk 6.Eliška pomáhá  7.světýlka fungují!!!  8.již po 3-slaměný  9.velké finále

1.já to udělám!!!  2.když on,tak já musim taky... 3.hotovo  4.hotovo,vymydleno,navoněno  5.dárky pro Ježíška  6.Rozsvítíme,at ví,kam dárky složit!!!! 7.PŘIŠÉÉÉÉÉÉÉL  8.přesně tu jsem si přál!!! 9.Taky jsem byla hodná


1.pro teplo domova  2.barvy do šedi  3.polechtám tě Chucku  4.á levá dva...5.blik  6.trny přírody  7.blekendvajt  8.co to,toto 9.stromečkofka


1.a půjde do tepla 2.hokus pokus 3.letos poprvé 4.....ááááá rozjezd......5.....áááá ledová lišej  6.s oporou 7.hádej co?  8.zasněná  9.duhový opojení

1deštivý rozjezd  2.prothalo se to  3.přejezd do jara??? 4.sluneční mobilofka 5.máme červenou 6.oranžová hvězda  7.za zády  8.znavená cestou 9.pohled z blízka-věznice Bory

Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.