Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

pondělí 7. ledna 2013

PROJECT 52

Rok 2013...
Dle mého-rok zlomu....

Hned na začátku mne nadchnul projekt-PROJECT 52....
1      rok v životě
365  dní v roce
53    týdnů(i když se projekt jmenuje 52 :D )
        -52 cvaků v roce.Cvaků,u kterých budu muset "přemýšlet"

Děkuji virtuálním kamarádkám  za "zatažení" do tohoto projektu.....
14.týden



13.týden
 Oblíbená hračka-mohla jsem vyfotit tu svojí,nejoblíbenější,svůj foťáček...
Ale-na návštěvu přijela kamarádka Bára a přivezla si tu svojí hračku.Tohodle pohlednýho mladíka,zajíčka..
Nemohla jsem jinak-aspon jeden památeční cwak z tohoto setkání...
A aby se neřeklo-celé dnešní sobotní odpoledne se ON stal i mojí oblíbenou hračkou...
ASI JSEM SE ZAMILOVALA :o))



12.týden

11.týden


10.týden

9.týden

8.týden

7.týden
Nic-tendle týden prostě NIC....
-doma nic vintage
-venku nic vintage
-v hlavě pusto :o)

V neděli ve 22hodin ten nápad ale přišel... :D


6.týden




5.týden
První krok-první krok stát se modelkou:umět změnit výraz tváře :o)

4.týden

3.týden


2.týden




1.týden


Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.