Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

čtvrtek 30. května 2013

PRAHA-1.ČÁST

Počasí nám nepřeje...jen co otevřem oči,tak vidíme déšt...To je dobrý,říkáme si....O 2 hodiny později stále prší...při cestě od Báry na autobus do města jsem lehce nervozní....příjezd do Prahy-déšt....
Deštník samozřejmě nemám :o) V Kobylisích nasedáme do metra-směr nové zážitky...Mám štěstí-ve stanici Náměstí Republiky je stánek se suvenýry a mají i deštníky...Hned si jeden kupuju..
Vyjdem z metra-neprší a prodírá se sluníčko....Super,mám suvenýr z Prahy :o)
První cesta vede na nábřeží-čeká nás  projíždka na lodi.......Je to zajímavý pohled  na Prahu z hladiny Vltavy...
Dáváme si oběd a vyrážíme do Muzea Lega...Miliony plastových kostiček.....
















Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.