Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

pátek 31. května 2013

PRAHA-2.ČÁST

Úterý-počasí nám přálo...
Ráno jsem si dala spicha s kamarádkou Luckou a vyrazily jsme spolu do Holešovic do Mořskýho světa.Vojta se strašně těšil na žraloky-dočkal se,pokochal se...Viděl i Nemovo domov-na živo je ještě krásnější jak v kreslený pohádce :D
V Mořským světě se nesmí bleskat-a ono se neni co divit... Takže všechny fotky z něj  se můžou pochlubit ISEm 6400 :o))
Po obědě v Mekáči jsme vyrazili na Petřín.Nahoru jsme vyjeli lanovkou,ale  na rozhlednu už jsme museli vyrazit po svých...Výhled byl skvělý ovšem já se svým strachem z výšek jsem se k otevřenýmu oknu nepřiblížila....
Odpoledne jsme si daly s Bárou sraz na Václavaku a vyrazili za Luckou podívat se,na její tématické focení na kolejích...
Je to cvrkot,je to rychlý...
Odvážila jsem se stoupnout si před objektiv-vyplatilo se.Sama sobě se líbim a fotka už je poslaná do tisku na plátno :o))




























Žádné komentáře:

Okomentovat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.