Štítky

aranžovaný (25) citovky (21) děti (141) exteriér (17) Helios 58mm (4) interiér (55) makro (109) město (32) Pentacon 29mm (6) příroda (30) rodina (39) svatební (6) zvířata (52)

pátek 31. května 2013

PRAHA -3.ČÁST

Středa ve znamení Canon Zoom
Letos jsem se účastnila poprvé.Vyzkoušela jsem si pouze 3 sklíčka,ale nelituju...
Den jsem si užila,i když nás v poledne zaskočil déšt,který nás bohužel provázel celý odpoledne.
Fotky jsou pouze dokumentačního rázu,některé i rozmazané a zašumené,ale líbí se mi svým obsahem..
Viděla jsem sloní mimino Situ i malou žirafku.Gorily jsme bohužel nezastihli-byly zrovna na sváče.
















































2 komentáře:

  1. Úžasné ZOO fotky .... kdybych neměla nejbližší ZOO cca dvěstě kiláků, jsem tam denně:-))) Tak jsem se aspoň krásně pokochala tady:-)) Díky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Nápodobně!!! Jedna je 100km,druhá 150 a třetí cca 60km daleko....Děkuju!!!!

    OdpovědětVymazat

O mně

Moje fotka
Nejdek, Czechia
Fotografování je mou velikou vášní již několik let. Fotim z lásky a s láskou...

Čim fotim

Čim fotim
Canon EOS 60D

Archiv blogu

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky

Používá technologii služby Blogger.